Draagt u Stichting Lies een warm hart toe? U kunt ons steunen!

Steun Stichting Lies

Om stichting Lies (LKKO) mogelijk te maken krijgen wij (financiële) ondersteuning van verschillende fondsen en subsidie verstrekkers. Hier zijn wij ontzettend dankbaar voor!

Draagt u stichting Lies (LKKO) ook een warm hart toe? Denk dan eens aan een bijdrage aan ons.

Stichting Lies (LKKO) heeft een aanvraag ingediend bij de belastingsdienst voor een ANBI status (Algemeen Nut Beogende Instelling). Dit betekent dat giften, donaties en schenkingen aan stichting Lies (LKKO) ten goede komen aan maatschappelijke activiteiten. Deze ANBI status levert voor u als gever ook bepaalde fiscale voordelen op.

Bij goedkeurig van de belastingdienst wordt stichting Lies (LKKO) erkent als ANBI, omdat:

• Het doel en de activiteiten van Stichting Lies (LKKO) een algemeen belang dienen.
  • We geen winstoogmerk hebben en geen particulier belang dienen.
  • We voldoen aan strikte eisen voor vermogen, beloning, integriteit en nog een aantal voorwaarden.

Doelstelling

Het zijn van een sociaal initiatief voor ouder(s) met kind(eren) vanaf 12 maanden tot 4 jaar, om deze ouder(s) te versterken in hun ouderschap, met elkaar te verbinden om hun sociale netwerk te vergroten en inzicht te geven in de ontwikkeling en behoeftes van hun kind(eren).

Activiteiten

Het bijzondere aan dit project is dat wij ouderschap versterken door middel van voorlichting en ouder-kind activiteiten in groepsverband én door het faciliteren van contacten met andere ouders en sociaal maatschappelijke organisaties in en rondom Culemborg. Gedurende de periode van een tot anderhalf jaar nemen ouders deel aan het activiteitenaanbod (in samenwerking met samenwerkingspartners) waarmee de sociale samenhang en leefbaarheid wordt vergroot en ouders de ouderschapsvaardigheden in de praktijk kunnen brengen.

Bestuurssamenstelling

Het bestuur bestaat uit drie bestuurders:

• Voorzitter: Cyrelle den Hartog- Van der Kallen
  • Penningmeester: Willem Hildebrand
  • Secretaris: Mardine Sleeuwenhoek

Beloningsbeleid

Het bestuur van Stichting Lies (LKKO) is onbezoldigd. Voor de pedagogisch medewerker(s) wordt de CAO Kinderopvang gevolgd. Vrijwilligers krijgen een vrijwilligers- en onkostenvergoeding.

Financiële verantwoording

De jaarrekening met balans van staat van baten en lasten wordt jaarlijks toegevoegd aan het beleidsplan. Voor inzage in de balans van baten en lasten klik hier.

ANBI gegevens

Naam van de organisatie:  Stichting Lies Kids en Krachtig Ouderschap
Fiscaal/ RSIN nummer:  860976932
KVK nummer:  77340027

Telefoonnummer 06-16921137
e-mail stichtinglies@ziggo.nl

Bezoekadres

Godfried Bomansstraat 2
4103WR Culemborg

Deze website is gemaakt door Project Icarus!

Project Icarus is een uitdagende en leerzame plek voor jongvolwassenen met een beperking die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van computers en IT.

Wil je ook je website laten maken door Project Icarus?