Wat we doen

LKKO is er voor ouders die hun kinderen beter willen leren kennen

Iedereen is welkom!

LKKO is er voor:

• Ouders met kinderen tussen de 12 maanden en 4 jaar
  • Ouders die graag ervaringen delen en in contact komen met andere ouders
  • Ouders die hun kind(eren) beter willen leren begrijpen
  • Ouders die ondersteuning willen bij de opvoeding
  • Ouders met óf zonder indicatie voor VVE (Bij LKKO is geen VVE indicatie nodig. Mocht u in aanmerking denken te komen voor deze verklaring, dan kunt u dit met het 18-maanden consult bij het consultatiebureau bespreken, dit heeft geen consequenties voor uw deelname aan LKKO).

Aanmelden

Herkent u zich in één of meerdere van bovenstaande punten, dan kunt u bij Stichting Lies (LKKO) terecht. U komt samen met uw kind en andere ouders samen op 1 vast dagdeel per week (informeer naar de groepstijden (deze zijn afhankelijk van vraag en aanbod) voor de periode van één tot anderhalf jaar. De kosten bedragen  een eenmalige vrijwillige ouderbijdrage  van €50,- (kan  in termijnen betaald worden). Ook zullen er uitstapjes worden georganiseerd naar samenwerkingspartners van LKKO in of rondom Culemborg.

We willen u graag kennis laten maken met onze stichting. U kunt (vrijblijvend) telefonisch of per mail een afspraak maken om langs te komen voor meer informatie. Wilt u zich graag direct aanmelden, dat kan via onderstaande knop.

Deze website is gemaakt door Project Icarus!

Project Icarus is een uitdagende en leerzame plek voor jongvolwassenen met een beperking die zichzelf willen ontwikkelen op het gebied van computers en IT.

Wil je ook je website laten maken door Project Icarus?